Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його у разі: - товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; - товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; - збережено всі ярлики та заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості Повернення та обмін товарів неналежної якості Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення, як товар неналежної якості: Якщо отримав: - товар, що має сліди використання та нетоварний вигляд; - товар з дефектом - товар з неповним комплектом; - товар з пошкодженнями (подряпинами, сколами, плямами, тріщинами). Щоб зробити обмін, повернення товару належної та неналежної якості вам необхідно: 1. Написати повідомлення на пошту shynkarykmy@gmail.com або зателефонувати за номером +380 (66) 066-01-06 2. Повідомити: номер замовлення або номер телефону, на який оформлялося замовлення, що саме замовляли, причину повернення або обміну товару та номер банківської картки для повернення коштів. 3. Відправити товар службою доставки Нова пошта. Дані для відправлення: Отримувач ФОП Шинкарик Назар Миколайович, +38067-354-19-32, село Петриків , відділення Нової пошти № 1, вул. Тернопільська 100 4. Повідомте нам № декларації відправленої посилки 5.Після отримання товару протягом п'яти робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар. Категорії товарів, які можна/не можна повернути та обміняти: Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. поверненню не підлягають такі товари належної якості як рукавички Умови оплати доставки при поверненні: 1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається. 2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки віднімається з покупця. 3. Якщо товар не відповідає опису провини продавця, доставку з обох сторін оплачує продавець.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.